Gott&Enkelt!

Har precis ätit middag. Det blev korv med bröd. Gott&Enkelt!
Som ni alla vet så suger jag på att laga mat! Mina makaroner blir överkokta och köttbullarna blir svart små klot! Hur ska jag kunna flytta hemifrån? Gorbys piroger 7 dagar i veckan eller? :D Det skulle vara något det!

Nu ska jag sätta mig och banka in mitt gympaprov i huvudet! (Någon som har en klubba och låna mig?)
Det får ta den tid det tar! Jag ska ha mitt VG i gympa om jag så ska sitta uppe hela natten och var superduper trött imorgon!

Nej, nu måste jag verkligen ta tummen ur arslet och börja!

Kramar <3


Kommentarer
Postat av: L

Som att du skulle plugga till ett prov? Om jag känner dig rätt så börjar du plugga imorgonbitti.

Vilka fördomar jag har va? <3

2010-05-03 @ 20:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0