Heaven and hell

Hej!

Jag har inte hunnit uppdatera på hela dagen. Och MMS-bloggning funkar inte heller! :O
I skolan var dte mycket och sen åkte jag till tandläkaren! där gick det åt helvete. JAg har gått i Södertälje hela tiden jag har haft tandställning och är snart klar med tandställningen. Men eftersom jag är folkbokförd i Eskilstuna och jag vill fortsätta i Södertälje, eftersom det blir lättare med skolan och så. Men Eskilstuna vägrade att betala mina sista månader i Södertälje så jag måste börja i Eskilstuna! Jag blir så jävla sur och förbannad! Dom där jävla gnällspikarna där nere! Usch! Jävla snåljåpar! Jag blir fan förbannad! Det bara kokar i mig! Vilket jävla beteende dom har där nere i Eskilstuna!

Men skit i det just nu!

Efter tandläkaren så åkte jag in till stan och träffa Hanna och Sofia! Gud va kul det vara att träffa dom igen! Det kändes som man gick i Björkhaga igen. Saknar Björkhaga-tiden! <3
Vi spelade "jag har aldrig.." och lite annat på Sofias nya Iphone! :D

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och bara tar det lugnt. Imorgon har jag studiebesök och jag och Alexsandra har bestämt att vi ska åka till Älvsjömässan och gå på SM i Ung Företagsamhet. Vi har ju med på den i februari. Men nu är det alla företag som vann någon kategori som är klar! Om ni vill hitta en massa smarta och roliga prylar så måste ni åka dit! Sista dagen är imorgon. ÅK DIT VETTJA! Det är fri entré också!

Nu ska jag börja fixa för imorgon. :) Ni får ha det bra, så skriver jag imorgon innan jag åker!


Kramar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0