So happy I could I die!

Hela veckan känns uppbokad! Imorgon ska jag fika med 2 gamla klasskompisar! Det ska bli jättetrevlig att träffa dom igen! Vi ska väl bubbla en massa men även fika! :D

På tisdag har jag studiedag och jag och Alexsandra ska ha en tjejdag! LÄNGTAR! <3 Det känns som en evighet sen vi träffades utanför skolan..

På onsdag fyller min underbaraste, sötaste, finaste, gulligaste, kärleksfullaste, roligaste och bästa lillebror 8 ÅR!!



 

På torsdag och fredag så händer det väl egentligen ingenting..Ska kanske försöka träffa farmor eller så! Min älskade farmor! <3 Vad skulle jag göra utan henne?!

Nu ska jag och dra något gammalt över mig!
Godnatt på er!





Kommentarer
Postat av: jennyhammarström - mitt liv som mamma

Gå gärna in och rösta på min lilla sötnos, skulle vara jätte snällt! :)



http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=31928

2010-05-10 @ 00:35:32
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0