Med solen i ryggen och vinden i mitt hår!

Sitter ute på balkongen hemma hos pappa och steeeker i solen och lyssnar på sommrig musik! :D Så extremt skönt väder idag. Om det bara kunde vara varmt i luften också. Just nu är det ju bara solen som värmer. I skuggan är det fortfarande svinkallt. Och i solen är det jättevarmt.
Jag och Alexsandra åkte till Älvsjö och kollade läget. Det var ju inte precis så mycket att kolla på. Det var ganska några UF-företag och eftersom vi trodde att det här ska vara dom bästa landet att dom skulle hoppa på oss och prat aom sina företag. 2 st hoppade på oss?!

Vi var dubbelt så duktiga på att locka till oss folk som vissa andra företag. Nu säger jag inte att vi skulle ha stått med vårt företag där, för det var många företag som var så bra! Blev nästan avundsjuk!

Imorgon är det skolan igen, men dom flesta i klassen ska till Villa Talliden och göra något. Men jag och Alexsandra har för mycket att göra för att följa med. Så det blir väldigt några imorgon. Det är skönt det också! Då får man mer hjälp!

Nej, nu ska jag lyssna vidare och bara bli brun. Just nu är man ju fisblek!

Soliga kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0