Happy birthday!

Det har varit en usel dag idag. Solen skiner, fåglarna kvittrar men jag mår skit. Jag kan inte njuta av våren som alla andra kan. Min allergi sätter stopp för det! Jag har funderat om man kanske ska ta en kortisonspruta så slipper man allergin nästa år. Det skulle vara så nedrans skönt så ni anar inte!

Men jag får inte hänga läpp idag! Min lillebror fyller 8 idag! Grattis till dig, min prins. <3 Jag kommer snart hem!
Hoppas att det blir någon god mat ikväll. Behöver njuta lite av våren med god (grillad?) mat!

Sitter just nu på tåget och skumpar..Lyssnar på musik och ser hur det blir grönare och grönar på träden ju längre jag kommer. I Eskilstuna är det stora skillnader än vad det är i Stockholm. I Eskilstuan är körbärsträden utblommande och i Stockholm har dom precis börjat. Konstigt det där?

Nu ska jag lyssna på musik och ta det lungt! Skriver senare ikväll.

Snoriga kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0