20.35 Första Maj!

Majbrasan igår var en reiktig besvikelse! Det var inte ens någon brasa! Vi hade läst fel så den ar på ett annat ställe, dit man var tvungen att åka bil. Så det sket i det och gick hem och åt pannacotta och bara prata. :)

Så valborg var väl inte den bästa, men jag tycker inte att valborg är något att fira. Jag går inte runt och surar precis...

Vaknade med tuppen imorse. Kl.9 öppnade jag mina blå...Sen gick jag ner och åt frukost och sen gick jag, mamma och m&m ut och tog en frisk promenad. Det blåste något extremt, men jag flög inte iväg! HAHA!

Senare på dagen så åkte vi till Tuna Park och gick och strosa runt. Köpte en skitsnygg ring! En döskalle-ring från Glitter! (Bild kommer!)

Nu ska jag gå ut och fota lite. Så kommer det bilder sen! :D


Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0