13.59 Cause I have a bad day.

Jag vet inte hur jag har sovit inatt? Min nacke värker så jag vill bara skrika ut av smärta! Jag har sällan problem med nacke, rygg och axlar. Men när jag får problem då är det smärtsamt. Usch! Det känns som om det är någon som sticker in en kniv  nacken och vrider rutn och sen drar ut kniven igen x1000!
Självklart blir det så när man måste vara kvar i skolan till 8 ikväll. Ska göra ett prov som jag inte har gjort. Så det blir att göra det ikväll och sen hem och kolla på TV och sen hoppa i säng. Men som tur är det torsdag imorgon och sista skoldagen den här veckan. Sen är det PÅSKLOV! Men påsklovet kommer bli en väldigt händelslös vecka. Ska sitta ch plugga och ta igen en massa saker. Så det blir att råplugga 24/7 nästan..Men jag känner att om jag ska få bra betyg så måste jag "shapa" upp mig och ligga i. Nu är jag bara för slapp för att plugga.

Nu måste jag forsätta att jobba med redigering.

Kram <3


Kommentarer
Postat av: Eva

Hur länge har du påsklov?

2010-03-31 @ 19:01:15
Postat av: Nord

Glad Påsk! :D

2010-04-01 @ 11:27:15
URL: http://mikaelnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0