Tropiskt natt?

Först så vill jag bara säga, GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN FARSAN! Nu är du en riktigt gubbe!

Sitter ute och på balkongen och äter chips och dricker cola..(ovanligt?) Det är otroligt skönt ute, nästan som utomlands. :D

Imorgon så åker jag till Söderköping och äter glass. Ni kanske det är konstigt att åka så långt för lite glass, men Söderköping är "glass-staden" och har en underbar glassbar där! Första gången jag ska dit, så jag hoppas på att glassen är god och vädret bra! Så håll tummarna!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Eva

Klart den är god, jag vet för jag har varit där flera gånger, har du kollat hemsidan?

http://www.smultronstallet.se/

2010-07-09 @ 22:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0