SEEEGT!

Fyfan vilken seg dag. Gick upp tidigt för att få skjuts hem till E.
Åkte förbi Hedlandet och hittade ett par jeans från VILA. Hedlandet har visst ett litet utbud av VILA. Så ett par vanliga jeans med nitar (milajki) blev dagens köp! Åkte sen hem för att 2 minuter senare åka in till "the big city". Hittade inget där så gick mest och drog benen efter mig.
Men nu har jag kommit hem och trodde att det skule vara mtach idag! Tror ni inte att jag har kollat fel och ser att de är på måndag. PUST! Jag som ville så lite hockey och få skrika lite!
Men får göra det på måndag istället då! :)

Idag kommer vi ha middag här hemma för m&m och e&m.
Så det blir iallafall inte korv till middag idag. :D Det blir säkert en god, saftig och fet biff! MUMS!

Nu ska jag ta och mysa ner mig i vår nya soffa med Veckorevyn och ett stort glas cola!

Lägger upp bilder senare ikväll!

See ya!


Kommentarer
Postat av: - YE HELLO , GET TO THE CHOPPAAAH!

- INDEED!

2010-02-06 @ 19:18:02
URL: http://wolveriina.blogg.se/
Postat av: simone

Hoppas du har en mysig kväll :D

2010-02-06 @ 20:34:43
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0