3 nya medaljer?

Som vanligt är det OS ikväll också. Igår blev det ännu ett guld för Sverige! Det känns som en riktigt seger. Går ut 8 och blir 1 och tar guld! Björn Ferry är en riktig kung! :)
Ikväll kan det bli ytterligare 3 medaljer. Gärna guld!
Först har vi Anja Pärson som kör störtlopp där hon har stora chanser att vinna. Sen har vi även i sprint Emil Jönsson och Hanna Falk. Så vi håller tummarna för dom! Självklart så kommer jag sitta bänkad! Vad skulle jag annars gör lixsom? :P

Just nu sitter jag på tåget påväg hem till lilla Kjula! Ska dit och hämta en massa saker till mässan nästa vecka. Så det gäller att få med sig allt..

Nu ska jag lyssna på musik och få min avkopplande stund på dagen. <33

Skriver senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0