1 februari 2010

Plugg, plugg, plugg..
Sitter hemma och skriver en berättelse om en judisk liten flicka.
Och jag är snart klar. Det käns faktiskt rätt bra. Har suttit och skrivit på den hela dagen. Så det känns skönt att den snart är klar. :)

Har kommit hem till pappa nu. Så nu är jag tillbaka i Hufvudstaden! Ikväll ska jag och pappa tjock i oss potatisbullar och flottig bacon. SÅ GOTT! Baconen ska vara så fettiga så det rinner fett om dom. Man ska bli sådär äckligt fet om händerna. MUMS!
Här är vi inte några dietmänniskor. Vi är feta. Men mig gör det inget. Inget biter på mig. Jag skulle kunna äta Donken 7 dagar i veckan. Det skulle inte synas. Det kan jag garantera! Men jag har inte precis lust med att käka där 7 dagar i veckan. Hellre MAX. :P
Sitter och lyssnar på Lady Gaga's nya skiva. Så otroligt medryckande! Man vil bara sätta på basen och dansa loss! Men just nu är jag för trött för det. Så det blir att mima och och vifta med armarna!

Aja, nu ska jag skriva klart min berättelse och dricka upp min goda cola!

Kom just på en sak! Den 16 februari är det fettistisdagen! Då jävlar ska jag äta semlor! Fast utan mandelmassa! sen ska man lägga dom på ett fat och sen hälla varm mjlk på. Så brödet blir så det äckligt sunkiga och svampiga. MUMS!

Nu SKA jag skriva klart berättelsen!



KRAAAAAM!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0