Viewing forward!

Har bara vart en massa bilder dom senaste inläggen, och bara på mig! Narcissism eller...?
Fast det är ju min blogg som handlar om mig. :)

Idag har jag varit ledig, så har bara varit hemma och tagit det lugnt. Slagit in lite paket och så. Sysslor som man inte hinner med om man "jobbar".
Och nu är det lov fram till 10:onde januari! SKÖNT!!!

Sen ser jag fram emot den stora NK-plåtningen och att börja jobba på Burger King! :D Ska bli kul att få lite extra pengar i fickan!

Ska också börja boka uppkörningstid...Om man vågar?!
Det kommer säkert gå jättebra, det ända som jag är lite osäker på är teorin. Tycker att man är väl förberedd och sen kan man inte frågorna..Det skulle ju vara snyggt!

Kanske borde läsa lite i teoriboken! HAHA!

Imorgon är det Vinterstudion hela dagen lång! Och sen åker jag iväg! Vart får ni veta imorgon! :D

Nej, här kommer en bild från idag! Sen blir det inga fler bilder på egot själv! Tills imorgon iallafall! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0