Christmas

Vilket ointressant liv man har, när man inte har något att skriva!

Just nu längtar jag bara till kl.3 på julafton! Då är min favorit på TV! ANDRÉ POPS!
Årets julvärd såklart! :D
Han är ju bara så jäkla snygg. Ni håller säkert inte med mig, men jag som sitter och kolla på Vinterstudion under hela vinter halvåret tycker han blir snyggare och snyggare med åren!
Så kommer sitta som förstenad dom första minuterna, sen skiter jag i Kalle Anka, bara jag får se Popsen! <3

Sen senare på julaftonskvällen kommer ju Carl Bertil Jonsson! Det är en traditon i den Anderssonska familjen! Det blir fan aldrig tråkigt eller uttjatat!

Nu har jag ingenting med att skriva.

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0