Miss Sport!

Halloj!


Var och kollade i lite butiker idag och fick med mig lite mer saker idag. :)
Ett par leggings med mocka på (riktigt snygga!!) och en klänning. Allt för under 500! Riktigt bra, Jossan! :D

Har nu på kvällen kollat på OS-krönikan och jisses vilka rysningar man får! Alla medaljer, upplopp när motståndaren har flåsat en i nacken, stenar i curlingen, portar i slalomen, hundradelar... Det är sjukt men jag går igång i prestationer! Marcus Hellner och Johan Olssons medaljer när dom blir 1 och 3! Jag började gråta, helt sant! Det är ett sånt sjukt lagarbete att ligga och sakta ner resten av motståndarna för att en lagkamrat leder. Ni är sjukt bra, killar! :D

Och Anja Pärsons fall på över 60 meter...När jag satt och kolla på det och ser henne fallla och slungas iväg tänker jag att "nu dör hon". Men hon klarar sig med en lårkaka och med blåmärken över hela kroppen! Och att komma 3;a 23 timmar efter fallet är så sjukt bra gjort så jag får rysningar bara jag tänker på det!

Jag skulle kunna skriva om alla svenska medaljörer. Men tror att det skulle bli utråkigt för er, så ni får nöja er med dom 2 största prestationer som jag tycker iallafall! <3

Jag har funderat på en sak, kanske borde jag skaffa en Sportblogg? Vad tycker ni?

Här får ni dagens outfit och sen säger jag;
Over and out!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0