Polar Music Prize



Det här är helt sjukt! Min farbror ringde mig idag och frågade om jag ville följa med honom på Polar Music Prize på måndag i Konserthuset! Det är röda mattan, Kungahuset kommer och hela Sveriges artistelit och en massa andra människor! Detta är så stort! Det ska blir så extrem roligt så skulle bara vilja ställa mig ute ågonstans och skrika ut min glädje! Tänk vilken ära att få gå det här! Det är en Once in a lifetime-upplevelse!

Men nu kommer vi till problemet, dresscoden är Smoking och jag har ingen klänning!!! Så jag och mamma måste köpa något i helgen! PANIK!
Och hur ska jag fixa håret, sminket och allt? Någon som kanske vill ställa upp och fixa mig?


Nej, nu måste jag ta och lugna ner mig..Är helt uppspelt!

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Lucke

Fan va roligt!

Hälsa H.K.H Kungen från mig!

2010-08-26 @ 21:22:38
Postat av: Elin

Superkul ju! :D Hoppas du får en grym kväll där ;)

2010-08-27 @ 10:30:48
URL: http://elinselin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0