21.32 Peppad!

Jag vet inte vad det är men jag känner mig peppad för skolan imorgon! :D
Vet inte riktigt varför, men hoppas att det känns likadant imorgon...

Idag har jag väl inte gjort så mycket. Städat mitt rum, umgåtts med familjen och druckit litervis med cola! Man ska inte ha cola framme när jossan är hemma! För det tar 2 sekunder och sen är den slut! HAHA XD

Sitter och lyssnar på Spotify (as usual) och surfar på nätet! Nej, man kanske skulle hoppa in i duschen så man är någorlunda fräsch tills imorgon. Mitt hår är helt förstört efter helgen..Har lockat det något extremt! Just nu är det uppsatt för annars skulle håret stå åt alla olika håll.

Lägger upp en outfit från Polyvore för att fylla ut lite

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0