23.02 Too late

Är uppe alldeles försent. Mitt alarm står på 04.30 imorgon. Det låter hutlöst tidigt! Men det är egentligen för att jag ska vara vid liv halv 6. Jag och snoozefunktionen skulle aldrig har träffats! Jag tror fán att jag är Topp-10 för Snoozomaner! Kanske ligger på en 8;onde plats eller så..
Skämtåsido..
Nu står det iallafall 2-2 i matcher mellan HV och Djurgården. Men imorgon är det dags igen. Vilka blir det då? HV eller Djurgården?

Själv hoppas jag på HV men faktiskt så är Djurgården det bättre laget helt klart. Det går inte att komma ifrån det. Känner mig just nu som någon hockeyanalytiker..Kanske är det också. Dom flesta säger att "jag kan aldrig sluta prata hockey".

Nu ska jag fixa med allt inför imorgon. Ska på middag då i skolan. Jag skriver varför imorgon för nu är klockan alldeles för mycket! HUA!

Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0