07.20 Godmorgon!

Godmorgon! :D

Tog ett tidigare tåg imorse. Så har redan kommit till Strängnäs..Men en sak som jag själv blev överraskad över var att jag kom upp imorse så jag hann fixa mig! Det är inte ofta som jag hinner sminka mig. Brukar alltid göra det på tåget annars..Men vem vet? Det kanske bara var en engångsföreteelse.

Idag har jag Grafisk Form B hela dagen. Tycker faktiskt att det är riktigt roligt! Grafisk form är mycket layouter och kunna fixa en bra design på en text och bild. Just nu så gör vi en "fotobok"! Så roligt! :D

Och ikväll är jag och Alexsandra bjudna på middag av Botkyrka Kommun! Eftersom som vi har haft UF hela året så vill kommunen bjuda oss på middag. Så alla UF-elever i hela Botkyrka kommer! Det blir säkert jättekul..och hoppas att maten är god.

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och kolla lite vad som har hänt runt om i världen under natten.

Kram <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Hey! :O

Du länkar inte till min blogg! :O

2010-04-23 @ 00:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0