Be Unique UF

Sitter i skolan och har UF. Kom hit endast för den lektionen idag. Annars har jag varit hemma och kurerat mig med tv och data. Jag känne rmig väl inte så jättesjuk, men vill ju inte gå runt och smitta andra. Jag tror ju inte att jag har svininfluensan men det skulle vara roligt att se om man har det eller har haft det. Bara för att. Man kan gå runt och skryta om att man har haft svininfluensan. Haha. XD
Efter lektione åker jag hem igen och sover eller bara ta det lungt. Idag vet jag inte vad det blir för mat men det blir säkert något gott. :)

Juste, igår släppte Barbie bomben om vad vårat företag ska göra. Vi ska alltså göra personliga armband. Vi kommer sen att sälja dom här armbanden på en mässa i februari och på öppet hus för vårat gymnasium. Så ni kanske vill bidra med lite pengar. Ni kommer att kunna köpa riskkapital som det heter. Det menas med att ni köper in er i vårt företag och sponsrar oss med pengar. När vi sedan gör ett bokslut så kommer vi kanske gå i vinst och då får ni tillbaka era pengar som ni satsade eller så kan ni förlora dom. Det beror på hur bra vi säljer. Därför så heter det riskkapital. Ni riskerar. Men jag kan säga så mycket att vi har redan sålt en massa riskkapital så vi kommemr nog få visnt och ni kommer gå i vinst. Så kommentera så kanske det grå att ni köper in er i vårat företag BE Unique UF.
Nu ska jag åka hem.

Kram. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0