Svarsstund. :)

Nu har jag fått några frågor som jag tänkte svara på;

Hej Josephine!
Jag tycker din blogg är jättebra <3
Min fråga är;
Vad använder du för shampoo/balsam? Vart kan man köpa det?

/ Anna <3
Svar; Jag använder ett shampoo och balsam från H&M som heter Glow och är jättebra. Det luktar underbart och är bra för mitt skadade och torra hår. :)

Jag ska välja gymnasium nu och jag undrar vart du går och om du var säker på vad du skulle välja när du gick i 9;an?
Svar; Jag går på Tumba gymnasium. Jag var jätteosäker på vad jag skulle gå. I 9;an hann jag ändra mig typ 800 miljoner gånger. Jag ville bli kock, florist, stylist och mycker mycket mer. Men sen så kolla jag på Tumba och deras fotoutbildning lät kul och min kompis fotade och jag tyckte det var kul att fota själv så tillslut valde jag foto och är jättenöjd. :)

Hur sköter du dina naglar bäst?
Använder du något?
Svar; Jag och mina naglar hatar varandra. Mina naglar är tunna och flisar sig jämnt så jag antingen biter ner klipper dom (dålig ovana) eller klipper dom. Men jag har använt Depend's Mirakel Kit en gång och det blev lite bättre. :) Prova du också om duhar samma problem som jag <3

Vem skulle du rädda först av din dator eller din hamster (om du hade en) ? :)
Svar; Jag skulle rädda min dator. Jag har hela mitt liv i den och den kostade mer än en hamster kostar. :)

Tack för alla frågor <3

Nu ska jag kolla på TV och sen gå och lägga mig. Min buss går från Kjula imorgon halv 8 så jag får gå upp tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0