Rain on my parade

Är hemma nu efter en heldag om man säger så. Jag stressade från Farsta till Södertälje för det var ju hockey också. Jag var i södertälje typ kvart över 7 så jag kom lite sent, men carro väntade på mig så det var ju bra. Och nu blir du glad, barbie! Vi vann inte. :(

Är så övertrött så det är läskigt..
Ligger och lyssnar på Pink. Försöker tagga ner efter hockeyn. Man blir så uppstressad av den så det tar typ 100 år att tagga ner. Så jag måste skriva av mig lite..
Idag hade vi redovisning i skolan som vi hade 1 dag på oss att planera. Och det gick väl över förväntan bra. Vi sa våra saker och det var det. Sen om ingen fattade vad projektet gick ut på, det är en annan 5;a..

Dagens fina;

-Ursäkta, vart har du köpt dina skor?
- Ehh...din sk..skopunkten.
- Va snygga dom va!
- Tack! :)

Det var alltså en kvinna som frågade mig på tunnelbanan vart jag hade köpt mina skor. Jag blir så glad av sånt när folkar vågara säga att man har fina saker eller så. Man blir varm i hela kroppen av något sånt. 

Imorgon är det foto som gäller. Ska försöka låna studion och kanske ta lite bilder. :) Vi får se hur det går. 

Nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon. Imorgon ska jag inviga min mössa. Det ska visst bli kallt imorgon. Bara några + grader. 


Night! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0