Premiär för Playa del Sol ikväll 20:00 på SVT1

Idag har det varit en slappdag. Åkte från mormor och morfars land runt 1 och och vi åt lunch på Donken. Mums!
Sen har jag bara varit hemma och kollat på film och tagit det lugnt. Det känns lite som man har lite ångest inför måndagen. Men vi börjar med att ha UF så det är lite kul iallafall att gå imorgon. Har ställt klockan på 05.50 eftersom jag åker från Kjula. Jag kommer vara helt död imorgonbitti. Jag bara känner det på mig. Imorgon ska jag ha på mig min nya skjorta jag köpte igår och mina stövlar. Och såklart min halsduk. Jag sov med den inatt faktiskt. Och det är sant! Hahaha.
Det är så mysig.

Men nu ska jag kolla på "Playa del Sol" och skratta lagom. Playa del Sol milajki! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0