Gå upp och pröva dina vingar..

Sitter hemma hos farmor och kollar på AIK-DIF. Aik leder med 2-0. :) Jippi!
Idag efter skolan var jag och Carro i S-tälje och svansade runt i affärer och sen åt vi middag också. På gyllene måsen. Det var utsökt som vanligt.
Så fort matchen är slut så åker pappa från Råsunda och kommer och hämta mig. Då ska jag åka hem och sälja lite riskkapital till pappa. :P

Imorgon är det klassfoto så jag måste gå upp lite tidigare imorgon och göra mig fin. :) Efter klassfotot ska jag och Barbie till Märsta och Farsta och fota. Vi ska ha en utställning i vinter på spårvägsmuseet. :) Det ska bli jättekul att få visa upp sina egna bilder. Jag känner mig stolt över mig själv då.

I S-tälje idag så såg jag ett par skitfina lådor. Jag höll på att dö när jag såg dom. Jag ska kolla hur mycket dom kostar och sen om jag har råd ska jag köpa några. Hoppas snart på att lämna fågelboet och flytta till en egen liten lägenhet inne i stan. Ska bli så himla roligt. Kunna göra vilken mat som jag vll. Mina egna stekpannor med rosa prickar på. Dom finns på Åhlens för 99kr/st.




Nu ska jag fira med lite Cola att AIK gick upp i serieledning igen!!!!!!
YES!


Puss Puss




Kommentarer
Postat av: Eva

Södertälje stad, är det dit du vill flytta?

2009-09-28 @ 21:44:41
URL: http://evabloggen.blogg.se/
Postat av: Carro

Det va jätte trevligt! <3

Hey vi har inte länkat till varandra :O Lägger in dig och Alexandra på min sida :) <3

Löööwwe <3

2009-09-28 @ 22:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0