Skoltrött.

Sitter i skolan och har tråkigt. Alexsandra är fortfarande sjuk, men hon kommer imorgon iallafall. :) Du är välkommen tillbaka gumman. <333
Sitter och försöker få ihop en ny header men det finns ingen inspiration. När jag kommer till kjula ska jag gå ner och köpa en pizza och sen tjocka hela kvällen. Jag är så förbannat jävla trött på skolan så jag vill bara bränna ner den. Fyfan! I 1:an så tyckte man att det var roligt att gå i gymnasiet men nu bara vill man dö när man går till skolan.
Usch fy och blä!
Nej nej nej nej nej nej nej nej. SLUTA VARA NEGATIV!

Nu får jag sluta vara så negativ. Jag blir ju bara ännu mera skoltrött.
Tåget går 12 över 2 mot Eskilstuna. Så måste gå nu.
En outfit kommer när jag är i Kjula!


Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0