Bli frisk!

Hallå hallå!

Just nu sitter jag i tråkiga Kjula och gör nothing. Sitter och snorar som vanligt. Hoppas det går över snart.
Idag har jag varit i skola som vanligt. Alexsandra var sjuk idag sådet var en väldigt tråkig dag. Det är hon som gör att skolan blir roligare. :)<3 Bli frisk snart Barbiegirl!

Ikväll blir det väl att sitta hemma och ta det lugnt. Får väl kolla på "Svenska Hollywood Fruar"
Anna Anka är ju så fruktansvärt äcklig och har en hemsk kvinnosyn. Hon tycker att vi kvinnor ska vara hemma och ge mannen hans behov som en jävla slav. Nej, usch för Anna Anka! Men alla 3 fruar är ju blåsta så därför kollar jag. Hihi. ;)

Nu ska jag kolla på tv och sen blir det väl att gå och lägga sig tidigt.

Kram <3

                                  

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

sött att du tänker på mig! Jag ska bli frisk, jag lovar men jag vet inte hur lång tid det kommer att ta.

puss på dig<3

2009-09-21 @ 19:55:58
URL: http://posebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0