080909

Sitter på bussen på väg hem. Idag var det en ganska normal dag i skolan. Hände inte så mycket. Vi jobbade med vårt projekt som vi fattar nada av. Sen skulle vi ha UF men det kom ingen lärare så jag och alexsandra satt och planerade lite ändå. Begåvade skolbarn! MVG nästa. Eller hur?
Nu åker bussen på väg till Strängnäs. Sen blir det tåg därifrån till Eskilstuna. 
Jag är inte sådär jättetrött just nu, men det brukar kommma när man kommer till lägenheten. Idag är det inte min mat-dag så då får någon annan laga något. Det blir säkert något gott ändå. 

Jag har tänkt på en sak. Imorse på bussen på väg till skolan så var det en massa personer som somna och snarkade. Jag vet inte om trötthet kan smitta. För jag blev så himla trött av alla snarkningar och gäspningar. Finns det någon som har forskat i det? Jag satt och gäspade hela bussresan. Jag såg nog lite rolig ut. :)

Nu ska jag nätsurfa lite och sen kanske sova en liten stund. Ikväll börjar Idol och jag måste ju förstås titta. Kanske skymtar jag och Alexsandra till i teven. 

Kram <3 


Kommentarer
Postat av: andrea

Fin blogg :9<3

2009-09-10 @ 17:12:50
URL: http://dinandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0