Officiellt höst!

Sitter i bilen på väg till Salem. Det blir att gå upp tidigt på morgon när man åker med mamma. Men det funkar och man får sitta i en varm bil. Men något som börjar bli lite tråkkigt är att det blir kallare och kallare. Idag är det ju 1 oktober och det känns att hösten är officiellt är här. Jag invigde min mössa igår ochgus vad det var skönt.

Jag fick Veckorevyn igår och gissa vem som var utnämnd till Årets snyggaste Hockeyhunk!
Daniel Josefsson i SSk! Gissa om jag blev glad. Och jag kan hålla med VR att han är snyggast. Dom andra såg bara så fångiga ut. Dom såg ut som småkillar. SSk är lite mer manliga. Som ni ser så kanske jag inte skriver så sammanhängande. Det är för att kag är lite trött och hjärnan har inte riktigt vaknat till än.

Men nu ska jag bara lyssna på radio och fokusera på vägen.



Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0