Världens ände!

Jaha, så var man i det nya huset och jag trivs inte än men man vänjer sig väl..Hoppas jag iallafall. :/
Känner mig bara sur, arg och irriterad på allt. Vet inte varför. Det är väl höstrusket.
Imorgon blir det att gå upp i ottan igen. Skit Bajs Piss på att bo i Eskilstuna. VÄRLDENS ÄNDE KÄNNS DET SOM! Så fruktansvärt tråkigt att bo mitt ute i ingenstans. När man börjar närma sig Eskilstuna så får man den där klumpen i magen och man vill bara tillbaka till Salem och centrum!

Nu får man sluta klaga. Men jag kan rekommendera er, flytta aldrig till Kjula! Världens ände No.1!

Nu ska jag föröska bo in mig, om det går....

 

Kram <3


Kommentarer
Postat av: Eva

Världens ände? Ligger inte den i Trosa? ;o)

Du ska se du kommer att trivas då du bott in dig lite.

krAAAmar

2009-11-03 @ 20:20:21
URL: http://evabloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0