FLÄSKLÄGG!

Halloj alla läsare!

Sitter hemma hos papi och slösurfar runt lite. Idag är det min tur att ha tävttstugan så jag har 2 tvättar i just nu så jag väntar på att dom blirklara så jag blir klar snart! Men jag kan tykca att det är kul att tvätta. Nere i våran tävttstuga så är det ganska mysigt, ellermysigtdet ärroligt där nere. Jag brukar stå där nere och dansa och ha på musik. Det blir brukar bli "dunk dunk" :) Idag har jag iallafall varit i skolan ochdet har varit en ganska lugn dag förutom att våra 3 projektlärare var lite konstiga. Hahaha XD

Den ena skrek FLÄSKLÄGG, VET NI INTE VAD DET ÄR? Den andra tog med ordet fucki´n i varje mening typ pch den 3 stod och prat ai ett pappersrör. HAHAHA XD

Dom hade säkert gått på något :P

 

Nu ska jag gå ner till tvätten och kanske blir det en videoblogg. Vi får se.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0