sista riktiga skoldagen!

vaknade 6 imorse, var klarvaken så gick upp och satte mig och kolla på Vakna! med The Voice. Dom är roliga alla 3. Och jacob hade fått exakt samma mejl som jag fick igår! Om att man ska skicka iväg 4 kuvert med 20 kr i varje och sen typ skicka det till personer som ska skicka det tillbaka till mig, och så har jag tjänat en slant!
Men allt var ju såklart bluff och båg! Så jag slänge mejlet och jacob rivde isär pappret. hehe.
Oss kan ni inte lura!

Slutar om 1 timme och ska då åka till Skäris med Alexsandra och shoppa lite. Vil ha någon fin klänning eller kjol till skolavslutningen. Vil också ha ett par fina skor.

I helgen händer inte mycket alls. Ska vara hemma och ta det lungt. Imorgon ska jag följa med mormor til Huddinge för hon ska göra magnetröntgen precis som jag har gjort. Vi får se hur det går, men det går säkert bra.

Nu ska jag gå till the last lesson!


ciao fuckers


Kommentarer
Postat av: Eva

Men du köpte ju ett par fina skor i Vingåker!

2009-05-28 @ 22:35:54
URL: http://evabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0