I'm in love with Alexander Rybak!

Måndag igen...och det är skola skola skola. Imorgon är det nationellt prov och på onsdag prov i procent och statistik. Så det bli mycket att plugga idag.
Min helg har väl vartit ganska upptagen. I lördags hade vi kalas för lillakillen och hans kompisar. :) Efter dte åkte vi till pappas kompis och firade honom. Grattis gubbe!
Sen igår firade vi lillkillen igen fast med släkt och vänner. Men tillbaxs till lördagen..jag schlagergalen som jag är kollade såklart på schlagern. Och favoritippade och min favorit vann! Gissa om jag blev glad. Alexander är den nya MUMS MUMS! Så snygg och sjunger som en gud. Jag smälter när jag hör och ser honom.
Ikväll får vi hem en matkasse med mat från Linas matkasse. Man kan ju hppas att det smakar gott. :)


KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0