Keep smiling, keep shining...

Uppdateringen är väldigt dålig, jag vet. Men sommarlov är till för att ta det lungt och det gör jag men känner att jag måste skriva av mig lite iallafall. :)
Idag så åkte jag först och klippte mig och det blev riktigt bra. Lite finputsning bara. Så det var ingen dramatisk förändring precis. Det syns knappt.
Efter det så åkte jag & the family och storhandla. Sen så kollade jag på "I taket lyser stjärnorna".
Det är en film som berör en hela filmen igenom. Den har allt. Jag tycker om den skarpt.
Alla borde se den, om man ska se någon svensk film så ska man se den. <3

Nu ska jag börja förbereda mig för SATC-marathon.


Avoir!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha avoir betyder "ha" på franska, antar att du menar au revoir

2009-06-19 @ 20:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0