ARG!

Jag blir så jävla färbannad rättare sagt. Igår så var jag sur men imorse var jag tillbaka igen och åkte med mormor till landet och sotarn kom dit och sotade sen var vi kvar där ett tag och tände en brasaoch hade trevligt. <333
Sen så åkte vi och kolla påett hus och jag gillade det. Vi lägger ett bud och 1 timme senare ringer mäklaren och säger att dom andra som gillar huset har lagt ett högre bud. Gissa om jag blev förbannad och skulle vilja slå ihjäl någon (dom andra spekulanterna!!!)
Helvetes jävla skit förlåt för mitt språk!
Nu ska jag kolla vädret inför fredgan och kolla om det ser något ljusare ut. :)

Hoppas hoppas hoppas.
Jag vill till grönan!
<33

Kommentarer
Postat av: Svartlava

Vaddå, jag fattar inte? :S Det var väl inte så konstigt? Varför skulle dom INTE göra det? :P (Fattar att ni vill ha huset, men det är inte så mycket att göra, mer än att lägga över...)

2009-06-11 @ 16:57:19
URL: http://svartlava.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0