What a day!

Vilken dag!
Först hade jag och morfar vattenkrig så vi blev blöta (konstigt?)
Sen åkte vi till ett ställe som heter Skottvångs gruvor där dom har gruvor och lite sånt. Ganska intressant faktiskt. Sen åkte vi hem och vad händer!? En av mina krokar från min tandställning åkte bort och ner under altanen, så morfar fick skruva upp 4 plankor innan vi hittade den lilla kroken. Men nu är den återfunnen och lyckan är TOTAL! Så nu har vi ätit god middag och jag och mormor har diskat och nu ska vi göra en liten drink till morfar.
Och gissa vad jag lyssnar på...Min barndomsfavorit. Lasse Berghagen.

I <3 Lasse!

Nu ska jag göra drinken och sen spela BackPacker på datorn.


Ciao.

Kommentarer
Postat av: Angelica

SVAR: väldigt söt header!

2009-07-27 @ 13:56:25
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0