Dagens planer och funderingar.


Jag är uppe med tuppen idag. Det känns som jag är den ända somär vaken, men kollar man ut genom fönstret så ser man alla på gatan som går till jobbet och skolbarnen som går till skolan. Den är tiden på dygnet har inte funnitsi min världen dom senaste månaderna. Då har man sovit och inte vaknat förrens 11 halv 12. Men nu blir det andra bullar. På torsdag börjar jag med upprop. Det är klockan 13. Men måste nog börja vända på dygnet så då blir det att gå och lägga sig tidigt ändå.
Hoppas bara skolan går lika snabbt som förra året bara.

Nu lite goda nyheter;
AIK gick igår upp i serieledning och som pappa sa; "Vi släpper den inte". Jag hoppas att AIK vinner i år. Det skulle vara riktigt häftigt. :) Och ja, jag är en jävla AIK;are som vissa skulle säga eller som jag säger. En helt normal person. :) Ni andra som inte hejar på AIK kan dra någonstans. Inga påhopp här inte. :)

Idag ska jag träffa Alexsandra och vi ska antagligen fika och sen ska jag försöka hitta ett par jeans och köpa lite skolsaker.

Nu ska jag ringa till tandläkaren som öppnar kl.8 och hänga på låset och jag ska kräva att få en tid idag för mitt tandkött värker som tusan.

Nu ska mamma och lillkillen gå, medans jag ska ringa tandläakren och sen käka ägg och bacon till frukost. Ska unna mig lite idag.

Jag känner mig skyldig till ett lång inlägg när jag knappt skrev igår.  Men tyvärr inga bilder. Det kanske kommer ikväll eftersom jag och mamma ska åka ner och kolla på ett hus i E-tuna.
Skriver mer sen.

xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0