Tjaba!



Tjaba tjena hallå, vi säger så!

Igår kunde jag tyvärr inte skriva. internet funkade inte så det blev ingen mer uppdatering. Men nu är det fixat och det funkar igen. Det är ganska konstigt att man känner sig helt fängslad utan internet. Man är så van vid att ha det där, men så fort det inte går så får man panik. Iallafall jag!

Var till tandläkaren idag för att sätta in en sak som hade åkt bort. Men det gick på 5 minuter sen var jag klar. :) Så då gick jag till Sandy's och köpte en doggy-bag. Det blev en foccacia med mozzarella och soltorkade tomater. MUMS!
Sen gick jag och mötte mamma och lillkilllen. Och vi åkte och uträttade några ärenden. Sen på hemvägen så körde vi förbi gyllene måsen och köpte med oss hem. :)

Så nu sitter jag nyduschad och lyssnar på Spotify.
Milajki Spotify!

Ska snart ta och gå ner i tvättstugan och tvätta. Måste få lite rena kläder tills imorgon. I helgen eller nästa helg så MÅSTE jag köpa lite tröjor och någon/några koftor. Jag har snart inga tröjor. Jag växer så det knakar så allt blir för litet.
Har typ 2 jeans som inte är för små i midjan. Jag är i behov av kläder. Nu kanske ni undrar varför jag inte webbshoppar. Men jag vill gärna se hur det ser ut på så därför går jag gärna till en affär och köper mina kläder. Vissa saker kan jag köpa på internet, men inte allt.

Tyvärr så kommer det inga bilder. Jag är så dålig på med det där att koppla in kameran och fixa. Jag fattar inte att typ Kenza orkar. Hela tiden nya bilder. Tanka in. Tanka in. Tanka in. Jag är för lat helt enkelt. Ni får stå ut med det. Men då och dåär jag faktiskt rätt duktig på att lägga in några bilder iallafall.

Nu ska jag fortsätta digga till Spotify.

Puss




Kommentarer
Postat av: Eva

Klart du inte webshoppar när det är så roligt att halvligga inne i provrummet och skrika på hjälp då man inte får av sig för trånga byxor...hihi. Ut och shoppa du bara!

2009-08-27 @ 21:17:19
URL: http://evabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0