Ge dig hän och låt oss brinna i extas...

Sry, jag har inte uppdaterat på hela dagen. Jag har suttit fastklistrad framför Roller Coaster. Jag har ett litet beroende av det just nu.
Nu på kvällen har jag inte gjort så mycket. Har lyssnat om och om igen på min nya favorit. Niclas Wahlgren med Extas.

 
Lyssna och njut!

så har min j*vla tandställning gått sönder...igen! Det är en slags ring som sitter runt min tand som har lossnat. Så den sitter löst. Men som tur så ska jag till S-tälje imorgon och träffa Alexsandra. så jag hoppas jag kan få en akuttid tills imorgon. Ska ringa imorgonbitti till tandläkaren och fråga om dom kan fixa det. :)
Det går säkert bra. <3

Nu ska jag gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon. Man vet aldrig när Alexsandra vaknar och smsar mig. :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0