dagen bara försvinner...

Go kväll.
Idag har det varit en dag som man undrar vart den tog vägen? Började med lektion, luch och sen föreläsning och efter det UF. Jag och Alexsandra håller på med ett hemlig projekt. (Vi kändisar får hemliga projekt. I know you want to be me) Nej, jag sjönk inte till K's nivå. Jag ville bara reta henne lite. Haha. Omogen fjortis. Som inte förstår att hon är den största fjortisen i Sverige! Aja...Ni kommer få veta mer om projektet längre fram. Hoppas ni kommer gilla det. Mer än så säger jag inte. Sen kom jag hem och sov en timme i soffan. Vaknade passligt till maten. Åt och sen klippte gräsmattan för sista gången och sen har jag också kollat på Linas kvällsbok. En riktigt bra film. Lite roligt svenskt på något vis. Vi ska alltid skämta med oss själva. Vi tror vi är världstjärnor men är egentligen ett litet sandkorn i öknen. eller njaa.....kanske inte.

Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen gå och sussa gott.

Kramar <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0