2011

Kändes som år och dar sen jag skrev...Men har ingenting att skriva om för tillfället. :(
Jag lovar att det kommer tillbaks, men ni får ha lite tålamod. :)

På tisdag har jag introduktion på Burger King och sen så är det bara att börja slita! Ska bli riktigt roligt att få dra igång! :D

Sitter just nu och kollar på Arn och ska nog gå och ta lite chips och julmust! Snacksberoende, nejdå! Det var ingen idé att ha det som nyårslöfte att inte äta chips, för jag vet att det aldrig skulle funka...Chips och cola kan jag inte klara mig utan, det är för gott! MUMS!

Vill bara visa er bikinin som jag suktar efter!

 

 























Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0