Mr.Linnros <3

Har precis röstat i skolvalet. Det kanske inte var det svåraste valet...Eftersom det bara handlar om statistik. :)
Sitter som vanligt och lyssnar på Mr. Linnros och gör ingenting. Har faktiskt inget att göra i skola idag. Sitter bara och väntar på mejl. Så vad jag gör här vet jag egentligen inte?
Känns lite onödigt, men ganska skönt att sitta här än hemma hos pappa som tror han är dödsjuk fast han bara har en vanlig förkylning. Jag vill ju inte bli smittad!

Nej, nu ska jag sitta och redigera mig själv till ett fashion-victim!


Kommentarer
Postat av: jennifer

jahaa! vad kostade den? :) tack så mycket :)

2010-09-17 @ 13:22:29
URL: http://jennifertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0