Home Sweet Home!

Tandläkaren gick bra! Dom bytte båge och sen fick jag gå. Så hann med tåget till Stockholm också! Så är snart hemma i Stockholm.
Många frågar vart jag känner mig hemma, och då brukar jag säga att jag har två "hemma".

Mitt hem är hos mamma i Kjula och hos pappa i Salem. Jag trivs lika bra på båda ställena och allt har sina plus och minus sidor. Men jag är lycklig att kunna pendla och att jag alltid är välkommen hem vart jag än vill vara! <3

Så nu vet alla det!

Ja, snart är det val också..Har mycket att säga till om det. Men det är ett känsligt ämne som jag vill hålla utanför bloggen. Det kan irritera, skada och såra många människor...

Har på mig min nya skjorta och fan vad jag gillar den! Alla borde ha en skjorta, den livar upp vilken outfit som helst. Så for jag får pengar, så ska jag springa och köpa en till fast en annan färg. För känner på mig att min skjorta kommer att vara min följeslagare i höst och vinter!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: nina

vilken gullig dotter vi har! puss på dig! snygg skjorta

2010-09-14 @ 17:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0