Fuck off!

Sitter hemma och pluggar. Var tvungen att ta en liten paus och posa lite framför webbkameran! :P
Barnslig som jag är!
Sitter också och väntar på att maten ska bli klar! Det blir kyckling till middag idag! Ja! Kyckling med ris och currysås är ju så gott!

Har suttit och sökt lite praktikplatser och alla säger nej! Varför vill dom inte ha en praktikant? Vi är inte dumma u huvudet som är helt efterblivna! Vi har faktiskt gått fotolinjen i snart 2 år! Vi är rookies men om någon vill ta emot oss skulle vi bli bättre! Men ingen verkar förstå det! Blir så förbannad!

Nog talat om det, blir bara sur så fort jag tänker på det!

Sitter och oluggar astronomi till provet imorgon, känner på mig att det kommer gå åt fanders! Har bara en sån otrevlig känsla för hela provet. Har pluggat, men inget vill fastna innanför pannbenet!

Vi får hålla tummarna ändå!

Nu måste jag tillbaka till plugget. PUST!

Kram!

                                                                      


Kommentarer
Postat av: Eva

Vad trist att dom inte ställer upp med praktikplatser men det löser sig ska du se, ge inte upp, fortsätt söka! Vad är det för typ av praktikplats du vill ha?

2010-09-21 @ 20:09:27
URL: http://evabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0