Autumn

Det gråa och trista vädret blev soligt och vackert väder istället! :)
Men att det börjar bli höst märks, mest på alla träd som brinner med sina gula och röd löv. Jag gillar faktiskt hösten, mest för att jag fyller år då! Men även för alla snygga höstkläder i snygga färger! Men jag är lite konfunderad..Jag vet inte riktigt vad jag ska köpa, vill ha någon mysig kofta, såg igår en helt vanlig collegetröja från H&M. Stor och mysig! Men en kofta också skulle sitta fint. :)
Har fått lite bidrag så ska försöka införskaffa något i veckan! Sen kommer ju också min jacka nästa vecka! :D

Nej, nu ska jag kolla lite på tv!

Kramar! <3


Kommentarer
Postat av: Eva

Men så köp den grå då...hihi

2010-09-20 @ 18:48:29
URL: http://evabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0