Nyttighetshelg!

Vad nyttig jag har varit den här helgen! Igår blev det pizza till middag och sen chips hela kvällen, och idag så har jag suttit och ätit chips typ hela dagen...och druckit cola.

Men jag kan upplysa alla om att det spelar inte någon roll om jag skulle äta chips 24/7 så skulle jag inte gå upp ett gram. Dricker ju cola nästan varje dag, men inte går jag upp för det. Sen blir det ju också en del snabbmat, men nej. Jag går inte upp!

En del kanske tycker det låter jättebra, men nej. Det är inte alla så roligt...Själv skulle jag vilja ha lite mer kurvor! Så ni som har lite, vill ni ge lite till mig?

Jag tycker att det absolut snyggaste är att ha lite mer kurvor än bara skinn och ben.

Nu ska jag fortsätta kolla på SSK-matchen! :)

Kram <3


Kommentarer
Postat av: ida

men ska vi byta eller? :(

2010-10-24 @ 02:05:47
URL: http://farbeyondthevalley.blogg.se/
Postat av: Eva

Man är aldrig nöjd...

2010-10-24 @ 07:30:56
URL: http://evabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0