Syskondag!

Idag hade jag och Basse-boy en syskondag! Vi hade planerat bio+donken och så blev det!

Vi kollade på filmen "Sammys äventyr" och om det är någon animerad film ni ska se i höst, gammal som ung så ska ni se Sammys Äventyr!
Den har allt!
Den är rolig, mycket kärlek, vänskap, lite sorgligt  men ack så bra den var! Har aldrig sett en film i 3D men vilken skillnad! Lite läskigt ibland, men mycket bättre än vanlig bio!

SÅ ALLA NI MÅSTE SE DEN! DEN ÄR VÄRD ETT BIOBESÖK!



Sen när jag kom hem väntade en överraskning! NYA SATC-FILMEN! Gissa om jag var glad! Så nu har jag kollat på den och en är riktigt bra, men 1;an är lite bättre!

Nu ska jag fortsätta med att hänga med i hockeyn. :)
Just nu står det 2-1 till Djurgårn men det ska vi ändra på! :D

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0