In my younger days..

Provet idag gick bra, tror jag iallafall..
Slutade när jag hade gjort klar provet så jag åkte upp till min älskade mormor. Det är alltid trevligt att träffa mormor! <3 Vad skulle jag göra utan dig, mommo?
Vi satt och kollade på en massa gamla videofilmer från 1996. Det är nu man börjar uppskatta filmer när man var liten. Får man säga att man var söt när man var liten? För isånafall kan jag erkänna det, att jag var faktiskt väldigt söt när jag var liten. :) Var en ganska lugn och snäll unge, jämnfört med min bror..Där kan man snacka om motsatsen!

Nu ska jag titta på 2 and a half men!

Kram <3




Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du var väldigt söt...och lugn o snäll. Fast Sebastian är oxå söt o snäll!

2010-05-25 @ 22:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0