Headache..

Gomorron!

Sitter i skolan med UF. Årsredovisning..BLÄ!
Har sån huvudvärk så jag vet inte vad jag ska göra..Hade svårt att somna igår pga av den. Trodde det skulle bli bättre om jag fick sova. Men icke sa nicke! Gillar inte heller att proppa i mig en massa pillen för huvudvärk. Men känner att snart få jag nog ta en Alvedon iallafall. Annars kommer jag inte överleva dagen.

Vknade imorse med sol i ögonen. Det gjorde att man blev lite lyckligare iallafall! :D Det ska ju bli upp till 20 grader de här veckan. rolig att gå i skolan då. Men man kan ju hoppas att man hinner sola något efter skoltid och på lunchrasten.

Nej, nu ska man kanske ta och fortsätta så att inte chefen blir sur!

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0