Godmorgon!

Godmorgon på er!

Imorse sov jag ut. Vaknade någon minut efter 12. Skönt att äntligen att få sova lite. På vardagar brukar jag gå och lägga mig sent och vakna tidigt. Det är inte den bästa kombinationen precis.
Men på sommarlovet ska jag försöka att verkligen bli ordentlig med sömnen. Inte att jag ska gå och lägga mig kl.9 varje kväll men kanske 10 någon gång i veckan och gå upp i tid så man inte sover bort hela dagen. :)
Ska försöka iallafall!

[Meddelande till mamma]

Jag har köpt din morsdag present men eftersom du bor 9 mil bort så kommer jag inte imorgon. Men du får den på måndag!

[Slut på meddelandet]

Nu ska jag äta frukost och sen försöka hitta på något!

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Mamma igen

Jag var in på hemsidan med ringarna men hittade inga?!

2010-05-29 @ 19:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0