Diamonds are a girls best friend!

Det blev ingen uppdatering igår.. Sitter just på på Uf och håller på att avsluta årsredovisningen. :D
Snart är det klart och vi hoppas på ett högt betyg! Efter all denna tid vi har lagt ner på Be Unique UF.
Jag skulle gärna kunna fortsätta, men att bara köra silversmycken. :) Snygga handsmycken, lårsmycken, huvudsmycken! Kanske ska föröska att få något startbidrag och sen få med Alexsandra på ett hörn så kanske vi kan fortsätta fast bara som Be Unique eller kanske under något annat namn. Starta om på nytt lixom. Man kan ju faktiskt ha det som ett extrajobb men då ska ju det gå runt också...Vi får se hur det blir med den saken.

Sitter just nu pch väntar på att mamma ska höra av sig och så att jag kan åka med henne hem till lilla Kjula! :D

Tänkte visa en flygbild över vårt hus!



Pilen är mitt hus! Nu ser ni hur nära till åkern jag har. :)
Nu måste jag rusa till bussen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0