20.45 Söndag

God kväll på er alla!

Kom precis hem till en skön soffa att sätta sig i. Det känns som jag inte har suttit på hela dagen. Väcktes runt halv 10 och sen åkte jag och pappa till Uppbenbarelse kyrkan i Midsommarkransen. Amanda uppträdde på deras gudstjänst där idag! Hon är så duktig min tjej! <3
Efter det åkte vi hem till Amanda och där så snackade vi en massa! Så skönt att bara få prata om ingenting ibland.
Efter det så åkte jag och pappa hem till farmor och åt middag och kolla på hockeyn. Kvalserien började idag och SSK började med en vinst hemma! Nu gäller det bara att slå AIK borta på tisdag!

Ni får en bild på mig idag. Bara för att. :)





Kommentarer
Postat av: L.K

Söt som socker

2010-03-22 @ 17:49:28
Postat av: sara

gud vad söt du är :) kolla gärna in min blogg!

2010-03-25 @ 20:07:30
URL: http://mehners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0